Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΟΙ «ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ» ’Η ΟΙ ΝΑΥΑΓΟΙ ΤΗΣ «ΜΕΔΟΥΣΑΣ»




Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ, ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΑΠΘ*

Η Σχεδία της Μέδουσας - Ζαν-Λουί-Τεοντόρ Ζερικώ (Jean-Louis-Théodore Gericault) (1791-1824) 
Στις 2 Ιουλίου του 1816 ένα γαλλικό πολεμικό πλοίο, η φρεγάτα «Μέδουσα» ναυάγησε στα ανοιχτά των ακτών της Μαυριτανίας. Το πλοίο βρισκόταν σε επίσημη αποστολή και μετέφερε αξιωματούχους και επιβάτες –παλαιούς και νέους έποικους- προς τη Σενεγάλη, η οποία μόλις είχε επιστραφεί από τους Βρετανούς στη Γαλλία μετά το τέλος των Ναπολεόντειων πολέμων. Ο κυβερνήτης του πολεμικού ήταν ένας αριστοκράτης, ένας κόμης, εξόριστος στα ξένα από τον καιρό της Επανάστασης και του Ναπολέοντα, από το 1789. Ηταν άνθρωπος εμπιστοσύνης του νέου μοναρχικού καθεστώτος, της αριστοκρατικής Παλινόρθωσης, αλλά ολότελα άσχετος με την τέχνη της ναυσιπλοΐας. Με τη νεοαποκατασταθείσα αριστοκρατική του αυταρέσκεια ο καταστροφικός αυτός καπετάνιος απέκοψε το πλοίο από τον υπόλοιπο στόλο και το οδήγησε στις ξέρες της αφρικανικής ακτής.

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Συμμαζέψτε τον Κατρούγκαλο! ζητά η ΝΔ από τον ΣΥΡΙΖΑ


Συμμαζέψτε τον Κατρούγκαλο! ζητά η ΝΔ από τον ΣΥΡΙΖΑ

http://mao.gr
Γι’ άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι η αλήθεια πονάει. Πονάει αυτούς που έχουν συμφέρον από τη συσκότιση και τη διαστρέβλωσή της. Έτσι, το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, με σημερινή ανακοίνωσή της, ζητά από τον ΣΥΡΙΖΑ (του οποίου ο Γ. Κατρούγκαλος ΔΕΝ είναι ούτε στέλεχος ούτε μέλος!) να αποκηρύξει τον καθηγητή που στη χθεσινή «Ανατροπή» του Mega γελοιοποίησε τις κυβερνητικές και φιλοκυβερνητικές θεωρίες περί δύο άκρων, βίας και εξτρεμισμού.  

Είναι πρωτοφανές ένα κυβερνών κόμμα να ζητά από ένα άλλο κόμμα να «συμμαζέψει» έναν ακαδημαϊκό δάσκαλο επειδή ο λόγος του δεν είναι αρεστός στη μιντιακή και κυβερνητική εξουσία! Αν ζούσαμε στην εποχή της Ιεράς Εξέτασης, το αίτημα θα ήταν να οδηγηθεί ο Κατρούγκαλος (και τα βιβλία του) στην πυρά.

Ο Αλ. Τσίπρας απαντά στους πολίτες



Παρατηρητήριο μνημονιακών,νεοφιλελεύθερων και άλλων ψυχάκηδων.
Και τώρα που ανέβηκε όλο το βίντεο ας κάνουμε ένα "ρεζουμέ". Ηταν μία ξεκαρδιστική βραδιά χτες.

Το χρυσό βατόμουρο στο Νίκο Σοφιανό. Με απόσταση ο λιγότερο πειστικός ψεύτης.

http://www.youtube.com/watch?v=iiMi-iKwxGA

Ο βούρκος με τις λάσπες

 
Τα πράγματα δεν πάνε καλά ούτε μέσα αλλά ούτε κι έξω από τη χώρα. Οι αριθμοί δεν βγαίνουν και κανείς δεν μπορεί να το κρατήσει άλλο κρυφό στον κόσμο που δεν είναι αυτό που λέμε “διαδικτυωμένος”. Έτσι λοιπόν η προσοχή των ΜΜΕ στρέφεται με εντολή της κυβέρνησης στην “τρομοκρατία”. Κάθε μορφής.

Η "Αγία και ελεήμων" οικογένεια

 
Χορηγό στις φανφάρες του βρήκε ο καλαμοβάμων και ανίκανος Αβραμόπουλος. Τη βενζίνη για τα τανκς της παρέλασης θα την προσφέρει η οικογένεια Βαρδινογιάννη. Ο Αβραμόπουλος επαναφέρει τα τανκς στην παρέλαση, γιατί όπως είπε "χωρίς αυτά η παρέλαση θα ήταν μίζερη". Ο υπουργός Άμυνας προφανώς δεν θεωρεί μιζέρια την ανεργία. Τη θεωρεί μάλλον ευτυχία και γι' αυτό δεν σκέπτεται να προσφέρει τα χρήματα του Βαρδινογιάννη στον ΟΑΕΔ.

Αναμορφωθείτε δημοκρατικά. Βλέπετε Ανατροπή.

http://parallhlografos.wordpress.com


Untitled-1

Με προβλημάτισε πολύ η χθεσινή κουβέντα που είχε ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Γιώργος Κατρούγκαλος στην εκπομπή Ανατροπή του Γιάννη Κ. Πρετεντέρη (βίντεο) με σφοδρούς οπαδούς της αστικής δημοκρατίας, πολλοί εκ των οποίον μάλιστα ανήκουν στο χώρο της κεντροαριστεράς, ή έστω έχουν δώσει (ενίοτε με την πολύτιμη βοήθεια μπράβων, κατά τα φαινόμενα) σπουδαίες μάχες κατά του φοιτητικού αληταριού που επιμένει να διεκδικεί το δικαίωμα της συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων για ζητήματα παιδείας. Όπως πολύ σωστά παρατήρησε η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου, πίσω από τη φαινομενική ψυχραιμία του καθηγητή κρύβεται μία αήθης συμπεριφορά.  Επειδή όμως δε θα ήθελα ποτέ να εισπράξω παρόμοιους χαρακτηρισμούς από ένα τόσο προοδευτικό πνεύμα, νιώθω την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας τα συμπεράσματά μου από την πολύ διδακτική συζήτηση που παρακολούθησα. Ελπίζω να σας προβληματίσουν:

Δημοκρατία ονομάζεται το καθεστώς κατά το οποίο κάθε εξουσία πηγάζει από το λαό, όπως ορίζει και το σύνταγμά μας. Αυτό σημαίνει ότι δίνεται στο λαό το δικαίωμα  να επιλέγει κάθε 4 χρόνια τα πρόσωπα που θα τον κυβερνήσουν. Στη συνέχεια αυτά τα πρόσωπα επιλέγουν ποιά πολιτική θα ακολουθήσουν. Αν αυτή η πολιτική δεν αρέσει στο λαό, ή αν για κάποιο περίεργο λόγο, ο λαός είχε σχηματίσει την εντύπωση ότι οι κυβερνήτες του θα έκαναν άλλα πράγματα, δεν έχει παρά να δοκιμάσει να ψηφίσει άλλο κόμμα μετά από 4 χρόνια, Στο μεσοδιάστημα, κάθε έκφραση της αντίθεσής του λαού στην κυβερνητική πολιτική προσκρούει σε μία σειρά από νόμους που, δε λέω, μπορεί να είναι και αντισυνταγματικοί, αλλά αυτό δεν είναι δουλειά της κοινωνίας να το κρίνει γιατί εξάλλου δεν υπάρχει κοινωνία. Δεν είναι δουλειά κανενός να το κρίνει, για την ακρίβεια.

Αν θεωρείς άδικο ένα νόμο, δεν απαιτείς να αλλάξει, αλλά κάνεις υπομονή και ψηφίζεις κάποιον που λέει ότι θα τον αλλάξει. Αν τελικά δεν το κάνει, δοκίμασε να ψηφίσεις κάποιον άλλο μετά από τέσσερα χρόνια. Αν στο μεταξύ ψοφήσεις εξαιτίας αυτού του νόμου, τι να κάνουμε, έτσι είναι η δημοκρατία κι αν δε σ’αρέσει να πας να ταφείς στη Βόρεια Κορέα, παλιοκουμμούνι.

Πρέπει όλοι να καταδικάζουμε την ανομία. Ανομία είναι η εξωθεσμική παραβίαση των νόμων κι όχι η παραβίαση των νόμων γενικά, όπως πιστεύεται ευρέως. Για παράδειγμα, η Αμυγδαλέζα αποτελεί ξεκάθαρη παρανομία, αλλά είναι θεσμική, οπότε δεν είναι δυνατό να ενοχλεί ένα νομοταγή πολίτη. Παρομοίως, η βία είναι καταδικαστέα απ’όπου κι αν προέρχεται χωρίς αστερίσκους. Ένας από αυτούς τους αστερίσκους είναι ότι το κράτος πρέπει να έχει το μονοπώλιο στη βία. Κάτι που αναμφίβολα πίστευε κι ο Επαμεινώνδας Κορκονέας. Η βία λοιπόν είναι καταδικαστέα όταν δεν ασκείται από το κράτος. Το κυνήγι μεταναστών από Χρυσαυγίτες, θα μπορούσε να γίνεται θεσμικά, από όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας, για παράδειγμα. Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου εκφράζεται κάποια υπόννοια ότι υπήρξε κάποια αδικία κατά τη χορήγηση της δόσης νόμιμης βίας που αναλογεί σε κάποιον πολίτη, αυτός μπορεί να αναζητήσει το δίκιο του στη δικαιοσύνη, εφόσον επιζήσει. Συνεπώς, η δικαιολόγηση άλλων μορφών βίας και ανομίας, όπως το συμβολικό γιαούρτωμα, η άμυνα, η αντίδραση σε μεγαλύτερης βαρύτητας παρανομία κλπ, αποτελεί αριστερίστικο λαϊκισμό.

Είναι ανόητα και εκτός τόπου και χρόνου επιχειρήματα όπως ότι κι η απεργία αρχικά ήταν παράνομη, αλλά νομιμοποιήθηκε ακριβώς επειδή οι εργαζόμενοι αψηφούσαν τον άδικο νόμο κι ας έπεφταν νεκροί, με αποτέλεσμα να τον καταργήσουν στην πράξη. Δεν έχει καμία σημασία ότι στο παρελθόν, κάθε δείγμα κοινωνικής προόδου ταυτίστηκε με την ανυπακοή σε άδικους νόμους. Αυτά συνέβαιναν παλιά, τώρα το κράτος δικαίου έχει αγγίξει την τελειότητα. Καμία ανυπακοή στους νόμους δεν είναι πλέον δικαιολογημένη. Αν κάποιος βγάλει ένα πιστόλι και κινηθεί απειλητικά προς τον Πρετεντέρη την ώρα που αυτός περιμένει στο φανάρι, ο δημοσιογράφος δε θα φύγει με κόκκινο γιατί δεν μπορεί να υπάρξει καμία δικαιολογία για όποιον κατρακυλά στην ανομία.

Ευχαριστώ το Γιάννη Πρετεντέρη για την επιμορφωτική συζήτητη που οργάνωσε, αλλά και τη ΝΔ που όχι μόνο διαφωνεί με τον καθηγητή, αλλά και θεωρεί φυσικό να καταγγέλει δημόσια τις μη-ακροδεξιές απόψεις του.
Ανανήψας CrippleHorse

Η κεντροαριστερά δεν είναι ντροπή #not

 http://info-war.gr
Η κεντροαριστερά δεν είναι ντροπή #not

Στην μετά το “succes story και το “τέλος των μνημονίων” εποχή φαίνεται ότι ζουν οι 58 προσωπικότητες που υπογράφουν το “κείμενο πλατφόρμα για την κεντροαριστερά”. 

Λίγες εβδομάδες πριν ανακοινωθούν ίσως τα σκληρότερα μέτρα που έχει γνωρίσει λαός σε καιρό ειρήνης οι υπογράφοντες κάνουν λόγο για το “τέλος των μνημονίων” και την “αρχή ανασυγκρότησης της χώρας”!

Ανάμεσά τους εφοπλιστές, κομμουνιστοφάγοι συγγραφείς αλλά και πανεπιστημιακοί εκσυγχρονιστικής κοπής επιτίθενται για άλλη μια φορά στο “λαϊκισμό” όσων ασκούν κριτική στην πολιτική λιτότητας και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι για την κρίση τους οι Έλληνες ήταν “υπεύθυνοι και άτυχοι”.
.feed-links {display: none;}