Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Πολιτική παρεκτροπή με όρους εμφυλίου


 




ΤΕΤΑΡΤΗ, 23 Ιανουαρίου 2013
http://topontiki.gr

Σταύρος Χριστακόπουλος
Δύο υπουργοί Οικονομικών παίρνουν στα χέρια τους τη λίστα Λαγκάρντ. Ο ένας (Παπακωνσταντίνου) χάνει το πρωτότυπο CD και ο άλλος (Βενιζέλος) παραπετάει το αντίγραφό της. Η λίστα παραμένει αναξιοποίητη, ξεσπά ολόκληρο σκάνδαλο, αλλά τελικά ο μόνον ο ένας από τους δύο (Παπακωνσταντίνου) παραπέμπεται σε προανακριτική. Ο άλλος (Βενιζέλος) αισθάνεται δικαιωμένος και δηλώνει θύμα πολιτικής σκευωρίας στημένης από... υπαλλήλους του και τον ΣΥΡΙΖΑ!

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Οι επιθεωρητές ξανάρχονται, ας τους απορρίψουμε


Ιανουαρίου 22, 2013 από seisaxthiablog

 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ
Ή ΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ. ΑΣ ΤΟΥΣ  ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΜΕ!

Του Γιώργου Κ. Καββαδία*
Πανοπτικό, ιεραρχικό, αυταρχικό μοντέλο
Η πρόσφατη δημοσιοποίηση του Π.Δ. για την «Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» επιβεβαιώνει  βασικές μας εκτιμήσεις  ότι πίσω  από χίλιες δυο «αθώες» έννοιες κρύβεται ένα ασφυκτικό σύστημα αξιολόγησης που αποτελεί κεντρικό μηχανισμό ανατροπής εργασιακών σχέσεων, ιδεολογικής χειραγώγησης και κατηγοριοποίησης σχολείων εκπαιδευτικών και μαθητών. Με το συγκεκριμένο Π.Δ. θεσμοθετείται ένα αυστηρά ιεραρχικό και συγκεντρωτικό οργουελιανό μοντέλο τύπου “big brother”, όπου «όλοι και όλα αξιολογούνται» και στο τέλος πληρώνουν τον …λογαριασμό οι εκπαιδευτικοί.

ΔΝΤ και Γερμανία «νουθετούν» τον ΣΥΡΙΖΑ



ΤΡΙΤΗ, 22 Ιανουαρίου 2013



Σταύρος Χριστακόπουλος
Σκάνδαλο πρώτο

Το νέο φορολογικό σύστημα, το οποίο θα παρουσιαστεί από την Ελλάδα τους επόμενους μήνες, δεν θα το φτιάξει μόνη της η ελληνική κυβέρνηση. Ήδη ελεγκτές από την Ολλανδία, τη Γερμανία και το Βέλγιο – τις τρεις χώρες που έχουν αναλάβει τη συγκεκριμένη εργολαβία στο πλαίσιο του πλήρους ελέγχου της χώρας μας – ετοιμάζονται να καταρτίσουν το πλάνο βάσει του οποίου θα συγκροτηθεί ο νέος φορολογικός μηχανισμός.

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ: Η ειρηνική συνύπαρξη του φιλελευθερισμού με τον μερκαντιλισμό, με τον κρατικό καπιταλισμό καλύτερα, φαίνεται πως πλησιάζει στο τέλος της - ενώ οι γεωπολιτικές ανακατατάξεις, όπως επίσης οι συναλλαγματικές συρράξεις, ευρίσκονται προ των πυλών

http://www.casss.gr

Αθήνα, 19. Ιανουαρίου 2013



"Εάν καταρρεύσει το ευρώ, η γερμανική επέλαση θα συνεχισθεί, με τη δημιουργία δορυφόρων (Ολλανδία, Αυστρία κλπ.), καθώς επίσης «οικονομικών ζωνών» - προτεκτοράτων δηλαδή ολοκληρωτικής επιρροής της Γερμανίας (Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία κοκ), άμεσα εξαρτημένων από τη βιομηχανία της.

Εάν δεν καταρρεύσει το ευρώ, η Γερμανία θα αναδειχθεί στον αδιαφιλονίκητο ηγεμόνα της Ευρώπης - με την δουλική υποταγή όλων των «εταίρων» της, στις δικές της επιθυμίες και στα δικά της σχέδια.

Όπως έχει πει άλλωστε ο J. Adams, ο δεύτερος πρόεδρος των Η.Π.Α.: Υπάρχουν δύο δυνατότητες για να λεηλατήσεις και να υποδουλώσεις μία χώρα ή μία ήπειρο: Η πρώτη από αυτές είναι το ξίφος, τα όπλα. Η δεύτερη είναι η υπερχρέωση".

Οι ελληνικοί μισθοί, το φως στο τούνελ και το τρένο


 


Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

http://www.costaslapavitsas.blogspot.gr/

Kώστας Λαπαβίτσας

Συνεχίζει να διαπιστώνει φως στο τούνελ η κυβέρνηση, όπως δηλώνουν κορυφαίοι υπουργοί της. Είναι απορίας άξιον που το βλέπει. Επειδή όμως λίγοι από τους υπόλοιπους βλέπουμε αυτό το φως, ας μιλήσουμε για το ίδιο το τούνελ. 

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ.wmv Thanasis Gkaifillias 1992

Με ποιοτικό χαρακτηρισμό η αξιολόγηση των εκπαιδευτiκών


Με ποιοτικό χαρακτηρισμό η αξιολόγηση των εκπαιδευτiκών

 20/01/2013

Το σχέδιο προεδρικού διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών έδωσε απόψε στη δημοσιότητα , το υπουργείο Παιδείας 


Το σχέδιο, που συνδέεται με την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, έστειλε το υπουργείο, για διαβούλευση, στις Ομοσπονδίες των  Εκπαιδευτικών,Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ), Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) και Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ), ζητώντας τις απόψεις τους, εντός δεκαπέντε ημερών, δηλαδή ως το τέλος Ιανουαρίου. Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο «το περιεχόμενο του κειμένου αυτού αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής για την αξιολόγηση, που αφορά στο σύνολο των εκπαιδευτικών διαδικασιών. Βασικός σκοπός είναι η βελτίωσης της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της Εκπαίδευσης, η ορθολογική διαχείριση των πόρων, η κατάλληλη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, η υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και η ανάπτυξη σχέσεων και δικτύων συνεργασίας, μεταξύ των συντελεστών της Εκπαιδευτικής Κοινότητας.Τελικός στόχος της αξιολόγησης είναι η ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στις αυξανόμενες απαιτήσεις της Εκπαίδευσης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο». Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι για την αξιολόγηση χρησιμοποιείται τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα. Η ένταξη του αξιολογούμενου σε βαθμίδα της περιγραφικής κλίμακας συνεπάγεται τον ποιοτικό του χαρακτηρισμό ως ακολούθως: «ελλιπής», «επαρκής», «πολύ καλός» ή «εξαιρετικός».
.feed-links {display: none;}