Σατιρίζεται απολαυστικά το σημερινό πολιτικό αδιέξοδο,αλλά η πολιτική επικαιρότητα δεν είναι σε ευθεία συνάρτηση με αυτό που λέμε λαϊκή σοφία.Και η έννοια λαός δεν περιορίζεται στην κοινωνία μιας χώρας σε μια ορισμένη χρονική στιγμη.Τα πολιτικά κόμματα που διεκδικούν την ψήφο των πολιτών,μοιάζουν με τα προϊόντα στο ράφι του σούπερ μάρκετ,όπου ο καταναλωτής είναι αναγκασμένος να διαλέξη ένα απ'αυτά για την ανάγκη του.Πώς έφτασαν όμως τα συγκεκριμένα προϊόντα εκεί κ όχι άλλα,πιθανώς οικονομικότερα κ ποιοτικότερα,από ποιούς κ με ποιούς τρόπους επιβλήθηκαν,ειναι άλλη ιστορία.Η εκλογή δεν είναι θέμα ανοησίας αλλά αδυναμίας.Οι δυνάμεις με "φιλολαϊκό" πρόγραμμα δεν εκλέγουνται,γιατί δεν μπορούν ούτε να κάνουν την προεργασία που απαιτείται γι'αυτό ούτε να υλοποιήσουν αυτά που λένε.Όσο για τη λαϊκή σοφία,αυτή είναι ένα απόσταγμα,που πρέπει κανείς να το ψάξη κ να το διαχωρίση από άλλα στοιχεία αλλά κ να το χρησιμοποιήση κατάλληλα.
Σχετικά με τη Χρυσή Αυγή έχω να παρατηρήσω τα εξείς:Για να γίνη αυτό που είναι,δούλεψε μεθοδικά,με τους τρόπους της κ για τους λόγους της,την ίδια ώρα που η αριστερά επαναπαύτηκε στην αυταρέσκειά της,ότι αυτή είναι η καλή,όπως ο φαρισαίος της παραβολής,που καμάρωνε σαν το γύφτικο σκεπάρνι,δίπλα στον τελώνη.Όμως τίποτα δεν είναι αυταπόδειχτο κ οι αφορισμοί δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης.Η αριστερά δε φτάνει να είναι,αλλά πρέπει κ να φαίνεται τίμια μπροστά στο λαό.Απέναντυ στον ακροδεξιό εθνικισμό να αντιπαραβάλη την υπεροχή κ τις αξίες της (κ να τις ξαναθυμηθή η ίδια),στοχευμένα στα σημεία,με επιχειρήματα κ προπάντων με πράξεις.
Σατιρίζεται απολαυστικά το σημερινό πολιτικό αδιέξοδο,αλλά η πολιτική επικαιρότητα δεν είναι σε ευθεία συνάρτηση με αυτό που λέμε λαϊκή σοφία.Και η έννοια λαός δεν περιορίζεται στην κοινωνία μιας χώρας σε μια ορισμένη χρονική στιγμη.Τα πολιτικά κόμματα που διεκδικούν την ψήφο των πολιτών,μοιάζουν με τα προϊόντα στο ράφι του σούπερ μάρκετ,όπου ο καταναλωτής είναι αναγκασμένος να διαλέξη ένα απ'αυτά για την ανάγκη του.Πώς έφτασαν όμως τα συγκεκριμένα προϊόντα εκεί κ όχι άλλα,πιθανώς οικονομικότερα κ ποιοτικότερα,από ποιούς κ με ποιούς τρόπους επιβλήθηκαν,ειναι άλλη ιστορία.Η εκλογή δεν είναι θέμα ανοησίας αλλά αδυναμίας.Οι δυνάμεις με "φιλολαϊκό" πρόγραμμα δεν εκλέγουνται,γιατί δεν μπορούν ούτε να κάνουν την προεργασία που απαιτείται γι'αυτό ούτε να υλοποιήσουν αυτά που λένε.Όσο για τη λαϊκή σοφία,αυτή είναι ένα απόσταγμα,που πρέπει κανείς να το ψάξη κ να το διαχωρίση από άλλα στοιχεία αλλά κ να το χρησιμοποιήση κατάλληλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με τη Χρυσή Αυγή έχω να παρατηρήσω τα εξείς:Για να γίνη αυτό που είναι,δούλεψε μεθοδικά,με τους τρόπους της κ για τους λόγους της,την ίδια ώρα που η αριστερά επαναπαύτηκε στην αυταρέσκειά της,ότι αυτή είναι η καλή,όπως ο φαρισαίος της παραβολής,που καμάρωνε σαν το γύφτικο σκεπάρνι,δίπλα στον τελώνη.Όμως τίποτα δεν είναι αυταπόδειχτο κ οι αφορισμοί δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης.Η αριστερά δε φτάνει να είναι,αλλά πρέπει κ να φαίνεται τίμια μπροστά στο λαό.Απέναντυ στον ακροδεξιό εθνικισμό να αντιπαραβάλη την υπεροχή κ τις αξίες της (κ να τις ξαναθυμηθή η ίδια),στοχευμένα στα σημεία,με επιχειρήματα κ προπάντων με πράξεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή